УКРАЇНСЬКА МОВА

УКРАЇНСЬКА МОВА
5 березня
Тема: Неозначена форма дієслова( початкова форма). Спостереження за вживанням дієслів неозначеної форми у приказках і прислів`ях , порадах, інструкціях. Побудова порад.
Запрошую на урок о 9:00 ( zoom )
 Подивись відео та згадай! 



3 березня
Тема:Спостереження за роллю дієслів у текстах розповідного та описового характеру. Розвиток умінь вибирати з ряду дієслів те дієслово, яке найбільш відповідає мовній ситуації, уникати одноманітності у використанні дієслів в усних і письмових навчальних висловлюваннях різних типів.
Запрошую на урок о 9:00 ( zoom )

2 березня
Тема: Вживання дієслів в прямому і переносному значенні
Запрошую на урок о 9:00 ( zoom )

26 лютого
Тема: Дієслова -  синоніми, дієслова-антоніми, багатозначні дієслова
Запрошую на урок о 10:00 ( zoom )

24 лютого 
Тема : Узагальнення і розширення уявлень про лексичне значення дієслів. Спостереження за дієсловами різних семантичних груп .
Завдання для самоопрацювання:
1. Повтори вивчене про дієслово
2. Повтори правило ст. 134
3. Робота з підручником
- впр. 267. Прочитай і відгадай загадку Леніда Глібова.
Склади і запиши речення з дієсловом говорити, уживаючи його з різними значеннями.
-впр. 268. Прочитай вірш. Добери до нього заголовок. Випиши сполучення слів із дієсловом спати в такій послідовності : спочатку в прямому значенні , а потім - в переносному.

22 січня 
Тема :Розвиток зв`язного мовлення 
Складання тексту - міркування на основі прочитанного оповідання В.Сухомлинського" Моя співуча пір`їнка"
Завдання для самоопрацювання:
1. Прочитай оповідання В.Сухомлинського
"Моя співуча пір`їнка"

Василь Сухомлинський, Співуча пір'їнка, казка-оповідання. На малюнку птах стрепетЄ на світі дивовижний птах — Стрепет. Він співає… чим, як ви думаєте, діти? Він співає крилом. Має він у своєму крилі особливу співучу пір’їнку. Летить Стрепет, і коли захочеться йому співати, то розправляє крила так, що співуча пір’їнка висувається і настроюється на спів. Лунає тонкий свист. Схожий він і на звучання найтоншої струни, коли по ній водити смичком, і на пісню вітру в тонкій стеблині очерету.

Та ось трапилось лихо. Загубив Стрепет співучу пір’їнку. Випала вона й упала на землю. Захотілось Стрепетові поспівати, а співучої пір’їнки немає.

Маленький Сергійко знайшов на землі співучу пір’їнку Стрепета, підняв її, побіг — і пір’їнка заспівала.

Почув Стрепет спів своєї пір’їнки, прилетів до хлопчика й просить:

— Хлопчику, віддай мою співучу пір’їнку. Я не можу жити без пісні.

Повернув Сергійко Стрепетові співучу пір’їнку.

Багато років прожив на світі чоловік, що виріс з маленького Сергійка. Часто він згадував Стрепета, думав: «У кожної людини є своя співуча пір’їнка. Нещасливий той, у кого такої пір’їнки немає».

2.Дай відповіді на запитання:

-Яке лихо трапилось?

Хто знайшов пір`їнку? Як Стрепет знайшов свою  пір`їнку?

Про що птах просив Сергійка?

Який висновок зробив дорослий чоловік?

Яка у васє співуча пір`їнка?

 3. Напиши твір 

План

1. Чим ти захоплюєшся?

2.Що в тебе виходить найкраще?

3.Чого в житті хочеш досягти?

4. Висновок.

Запиши твір у зошит.

20 січня
 Тема : Питання до кількісних і порядкових числівників
Запрошую на урок о 9:00 ( zoom )
19 січня
Тема : Питання до кількісних та порядкових числівників.Словесні формули на означення показників часу протягом доби.
Запрошую на урок о 10:00 ( zoom )
Наталя Панкратьєва- Чередник приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Наталя Панкратьєва- Чередник українська мова
Время: 19 янв. 2021 10:00 AM Киев

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/79985073778?pwd=OUEydkJRbHhWRGE3TGlROHZIS21rQT09

Идентификатор конференции: 799 8507 3778
Код доступа: bNp6pd





15 СІЧНЯ
Тема : Практичне засвоєння вимовлення і письма та відмінкових форм числівників (11,14,16,50,60,70,80,100)
Подивись  і запам`ятай!

Спробуйте застосувати!
ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМООПРАЦЮВАННЯ:
1 Виконайте вправу 224 за зразком в підручнику.
Від поданих числівників що відповідають на питання скільки? Утворіть числівники , які відповідають на питання який? котрий?
Відпочиньте!


2. Запишіть словами математичні вирази впр.225
Прочитайте та запам`ятай тест 115 , як пишуться числівники
Домашнє завдання 
ст.115. впр 226 (4)Доберіть інші запитання до числівників.






13 січня
Тема :Вимова і правопис найуживаніших числівників, уживання їх у мовленні 
Подивись 

А тепер поміркуємо.
ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМООПРАЦЮВАННЯ:
 1. Дізнайся хто являється біологічним годинником із впр. 220. Знайди числівники та постав до них питання.
2. Запиши повні відповіді на запитання  до впр.221
ВІДПОЧИНЬ
3. Прочитай оголошення впр 222. Назви числівники, ужиті в оголошенні. Склади і запиши оголошення . Зроби фото та відправ мені поштову скриньку
natali19pankrateva79@gmail.com
4. Домашнє завдання впр 223 Списати перший абзац. 
Підкреслити числівники, усно до них поставити запитання




 






Загальне уявлення про числівник як частину мови (ст. 110-112)
Чекаю зустрічі в zoom о 9:00
Наталя Панкратьєва- Чередник приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Наталя Панкратьєва- Чередник Українська мова
Время: 12 янв. 2021 09:00 AM Киев

Подключиться к конференции Zoom

Идентификатор конференции: 752 0092 6332
Код доступа: JX6USJ


28 травня
Тема: Підсумок за рік
Працюємо за с. 189 письмово ( запитання і завдання для повторення)
Усно виконай впр. 470
27 травня
Тема : Повторення вивченого матеріалу.
Повтори
Таблиці з української мови. Частини мови - презентация онлайн
Виконай письмово вправу 469
Дай усно відповіді на запитання с. 189

25 травня
Тема: Виконання навчальних завдань
ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМООПРАЦЮВАННЯ :
. Виконати впр. 465. Прочитати вірш. Списати першу строфу. Випиши з тексту у два стовпчики іменники: в однині й множині.
21 травня
Тема : Виконання навчальних і контрольних завдань 
ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМООПРАЦЮВАННЯ :
Повторення :

 Робота з підручником впр. 460 . Випишіть з тексту прийменники разом з іменниками . До кожного іменника ставь запитання в дужках.



20 травя 
Тема : Узагальнення і систематизація знань учнів. Виконання навчальних завдань
ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМООПРАЦЮВАННЯ :
1 Потренуйся . Прочитай текст впр. 458  та запиши його під диктовку.
2. Робота на електронній платформі "МійКлас" . Роботу виконати 20.05 .2020 до 21.00, час роботи обмежений.
Натискай на посилання https://miyklas.com.ua/

18 травня
Тема : Повторення вивченого про частини мови 
ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМООПРАЦЮВАННЯ :
1 Повтори частини мови
Самостійні та службові частини мови + Пазл
Службові частини мови | Український Ерудит
Подивись відеоурок
 Виконай впр. 456, 457

14 травня 
Тема : Контрольна робота . Диктант
Роботу надіслати 14 травня до 21.00





13 травня 
Тема : Повторення вивченого про звуки і букви. Звуко-буквений аналіз слів. Виконання навчальних і контрольних завдань.
Завдання для самоопрацювання :
1. Повтори алфавіт
Український алфавіт

2. Робота з підручником
- вправа 450 письмово ;
-вправа 451 усно
7 травня 
Тема :  Урок розвитку зв`язного мовлення
Запрошую на урок в zoom о 10.00
1.Складання привітання до Дня матері 
10 травня - День Матері. Бесіда "Нам маму потрібно не тільки ... 
Прочитайте зразки привітань. Зверніть увагу на їх будову.
Дорогий Петрику!
Щиро вітаю тебе з днем народження! Бажаю міцного здоров’я, відмінних успіхів у навчанні!
Твій друг Юрко
15 жовтня 20..р.
Люба сестричко!
Вітаю тебе з перемогою в пісемному конкурсі.
Радію твоєму успіхові.
Твій брат Василь
17 листопада 20..р.
Дорогі юні друзі!
Бажаю вам успіхів у навчанні! Ростіть міцними й сильними. Любіть свою Батьківщину.
Льотчик-космонавт Леонід КаденюкУвлекательная книга!
Чи можете виділити складові частини будь-якого привітання? (Звертання, вітання, побажання, дата, підпис.)
Зразок : 8 березня 3а
Знайди помилку у привітанні. Чого не вистачає? Склади своє привітання.
2. Працюємо на платформі " МійКлас" Повторення вивченого за рік 08.05 
(Зверни увагу! Час обмежений! Роботу виконати до 21.00).


6 ТРАВНЯ 
ТЕМА : Контрольна робота . Мовна тема
Ми з вами закінчили вивчати тему " Дієслово" . На вас чекає на електронній платформі " МійКлас" контрольна робота (Зверни увагу! Час обмежений! Роботу виконати до 21.00).

БАЖАЮ УСПІХУ!Смайлик и бабочки

4 ТРАВНЯ
Тема : Закріплення знань учнів про дієслово як частину мови. Узагальнення знань учнів.
Самостійна робота .
ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМООПРАЦЮВАННЯ:
1. Повтори все про дієслово

2. Самостійна робота 
1) вправа 448 . Спиши правила поведінки на вулиці , розкриваючи дужки ;
2)вправа 444 Спиши . Дієслова з не підкресли . Зроби аналіз дієслів першого речення :
1. Аналізоване слово.
2 На яке питання відповідає?
3. Частина мови.
4. Час
5. З яким словами  в реченні зв`язане?
6.Яким членом речення є?
НАПРИКЛАД:
Рости - ( що роби?) , дієслово, майбутній час, великий, присудок. .

ЗРОБИ ФОТО ТА ВІДІШЛИ ДО 21.00

3.Опрацюй запитання на с. 179 " Запитання і завдання для повторення " . Підготуйся до мовної теми.

 30 квітня 
Тема:Написання частки не з дієсловами.Розбір дієслова як частини мови. Навчальний діалог.
Не хочеш вчитися на самоті? Заходь на платформу zoom о 11.00 
Подивись онлайн- урок
Завдання для самоопрацювання :
 1. Виконай усно впр 441.
2. Прочитай правило с. 176
3. Прочитай і запам`ятай
Особливості написання НЕ з різними формами дієслова - презентация ...
4. Виконай письмово впр. 442, 443
5.Виконай завдання на платформі " МійКлас" ( робота називається " Час дієслів")
 УВАГА ! ВСІ ЗАВДАННЯ НА ПЛАТФОРМІ " МІЙ КЛАС " будуть закриті о 21.00

29 квітня
Тема:  Закріплення вивченого про часові форми дієслова. 

Доброго ранку!

Ранкова розминка з пані Яною

Переглянь та повтори!
 Запрошую в zoom о 10.00 на урок

Завдання для самоопрацювання:
1. Повтори!
Види дієслова - Додаткова інформація - Правила української мови ...
2. Робота з підручником
Вправа 433,434 (усно)
Вправа 435  ( письмово) 
3. Виконай завдання на електронній платформі " МійКлас" ( робота називається " Час дієслів")
27 квітня
Тема : Дієслова, що означають завершену і незавершену дію. Редагування тексту.
Повторюємо 


Ознайомлюємось

Подивись он-лайн урок з математики



Завдання для самостійного опрацювання:
Робота з підручником
Вивчи правило!

VI тиждень (з 20.04 по 24.04) - Суворовская общеобразовательная ...

Виконай завдання з підручника .
Підручник «Українська мова» с.170

Впр.427, 429 (усно), впр. 428, 430( письмово)

 23 квітня 
Тема : Урок розвитку зв’язного мовлення
Складання тексту –опису.
Приєднуйся до уроку на платформі zoom о 


10.00

Завдання для самостійного опрацювання:



1.Розглянь фотоілюстрацію 



дятел картинка для детей - Поиск в Google | Картинки, Для детей, Дети

2. Розкажи батькам про , те як дятел "лікує"

дерева. У розповіді вживай слова : дятел, птах, лісовий лікар, 

санітар лісу.

3. Повтори:
4. Запиши опис дятла в зошит.

УВАГА !!!
Виконати завдання на електронній освітній платформі " Мій клас", зайдіть у розділ " Перевірні роботи" , знайдіть тему " Дієслово" 
https://miyklas.com.ua/.  Нагадування : 
заходимо на платформу за допомогою логіна 
і пароля. (Завдання виконати до суботи)




22 квітня 
Тема : Вправи на розпізнавання часових форм дієслова ( впр. 423-426)
 Приєднуйся до уроку на платформі zoom о 10.00
Завдання для самостійного опрацювання:

Девочка с азбукой
1. Повторення правила с.167-168
2 . Тренувальні вправи с. 169 впр. 423, 424,425 
16 квітня 


ТЕМА : Змінювання дієслів за часами. Складання кінцівки тексту- спостереження (впр. 418-422 )
 Приєднуйся до уроку на платформі zoom о 10.00
Завдання для самостійного опрацювання:

1. На основі власних спостережень склади речення про  те , що:
1) відбулося вчора;
2) відбувається сьогодні ;
3) відбудеться через місяць.

Розглянь таблиці:

Презентація "Електронні таблиці з теми "Дієслово"" (2-4клас)
Подивись відео 


Прочитай та вивчи правило с. 167, 168.
2. Переглянути відео "Змінювання дієслів за часами. "

2. Опрацювати підручник на с.166-168  вправа 419 (усно) і вправи 420, 421 (усно). Вивчити правила с.167-168


УКРАЇНСЬКА МОВА 
 15 квітня 

ТЕМА : Закріплення знань і вмінь, пов`язаних із лексико - логічними значеннями дієслів.

1. Приєднуйся до уроку на платформі zoom о 10.00
2. Повторення вивченого про дієслово 


.Завдання для самостійного опрацювання:
Робота в зошиті :
Виконати вправи  413, 414, 415

УКРАЇНСЬКА МОВА 
13 квітня 
ТЕМА : Вживання дієслів у переносному значенні . Складання розповіді ( впр. 408-412) 

Ø  Повторення вивченого 

   https://miyklas.com.ua/ виконай завдання 

Ø  Пряме і переносне значення слова 

Ø  Робота з підручником
 вправа 408 , 409
вправ 410 ( усно)


Немає коментарів:

Дописати коментар

  ПАМ`ЯТЬ, ЩО РЯТУЄ......