Тема: Неозначена форма дієслова( початкова форма). Спостереження за вживанням дієслів неозначеної форми у приказках і прислів`ях , порадах, інструкціях. Побудова порад.
Запрошую на урок о 9:00 ( zoom )
Подивись відео та згадай!
3 березня
Тема:Спостереження за роллю дієслів у текстах розповідного та описового характеру. Розвиток умінь вибирати з ряду дієслів те дієслово, яке найбільш відповідає мовній ситуації, уникати одноманітності у використанні дієслів в усних і письмових навчальних висловлюваннях різних типів.
Запрошую на урок о 9:00 ( zoom )
2 березня
Тема: Вживання дієслів в прямому і переносному значенні
Тема : Узагальнення і розширення уявлень про лексичне значення дієслів. Спостереження за дієсловами різних семантичних груп .
Завдання для самоопрацювання:
1. Повтори вивчене про дієслово
2. Повтори правило ст. 134
3. Робота з підручником
- впр. 267. Прочитай і відгадай загадку Леніда Глібова.
Склади і запиши речення з дієсловом говорити, уживаючи його з різними значеннями.
-впр. 268. Прочитай вірш. Добери до нього заголовок. Випиши сполучення слів із дієсловом спати в такій послідовності : спочатку в прямому значенні , а потім - в переносному.
22 січня
Тема :Розвиток зв`язного мовлення
Складання тексту - міркування на основі прочитанного оповідання В.Сухомлинського" Моя співуча пір`їнка"
Завдання для самоопрацювання:
1. Прочитай оповідання В.Сухомлинського
"Моя співуча пір`їнка"
Є на світі дивовижний птах — Стрепет. Він співає… чим, як ви думаєте, діти? Він співає крилом. Має він у своєму крилі особливу співучу пір’їнку. Летить Стрепет, і коли захочеться йому співати, то розправляє крила так, що співуча пір’їнка висувається і настроюється на спів. Лунає тонкий свист. Схожий він і на звучання найтоншої струни, коли по ній водити смичком, і на пісню вітру в тонкій стеблині очерету.
Та ось трапилось лихо. Загубив Стрепет співучу пір’їнку. Випала вона й упала на землю. Захотілось Стрепетові поспівати, а співучої пір’їнки немає.
Маленький Сергійко знайшов на землі співучу пір’їнку Стрепета, підняв її, побіг — і пір’їнка заспівала.
Почув Стрепет спів своєї пір’їнки, прилетів до хлопчика й просить:
— Хлопчику, віддай мою співучу пір’їнку. Я не можу жити без пісні.
Повернув Сергійко Стрепетові співучу пір’їнку.
Багато років прожив на світі чоловік, що виріс з маленького Сергійка. Часто він згадував Стрепета, думав: «У кожної людини є своя співуча пір’їнка. Нещасливий той, у кого такої пір’їнки немає».
2.Дай відповіді на запитання:
-Яке лихо трапилось?
Хто знайшов пір`їнку? Як Стрепет знайшов свою пір`їнку?
Про що птах просив Сергійка?
Який висновок зробив дорослий чоловік?
Яка у васє співуча пір`їнка?
3. Напиши твір
План
1. Чим ти захоплюєшся?
2.Що в тебе виходить найкраще?
3.Чого в житті хочеш досягти?
4. Висновок.
Запиши твір у зошит.
20 січня
Тема : Питання до кількісних і порядкових числівників
Запрошую на урок о 9:00 ( zoom )
19 січня
Тема : Питання до кількісних та порядкових числівників.Словесні формули на означення показників часу протягом доби.
Запрошую на урок о 10:00 ( zoom )
Наталя Панкратьєва- Чередник приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Наталя Панкратьєва- Чередник українська мова
28 травня Тема: Підсумок за рік Працюємо за с. 189 письмово ( запитання і завдання для повторення) Усно виконай впр. 470 27 травня Тема : Повторення вивченого матеріалу. Повтори Виконай письмово вправу 469 Дай усно відповіді на запитання с. 189
25 травня Тема: Виконання навчальних завдань ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМООПРАЦЮВАННЯ : . Виконати впр. 465. Прочитати вірш. Списати першу строфу. Випиши з тексту у два стовпчики іменники: в однині й множині. 21 травня Тема : Виконання навчальних і контрольних завдань ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМООПРАЦЮВАННЯ : Повторення :
Робота з підручником впр. 460 . Випишіть з тексту прийменники разом з іменниками . До кожного іменника ставь запитання в дужках.
20 травя Тема : Узагальнення і систематизація знань учнів. Виконання навчальних завдань ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМООПРАЦЮВАННЯ : 1 Потренуйся . Прочитай текст впр. 458 та запиши його під диктовку. 2. Робота на електронній платформі "МійКлас" . Роботу виконати 20.05 .2020 до 21.00, час роботи обмежений. Натискай на посиланняhttps://miyklas.com.ua/ 18 травня Тема : Повторення вивченого про частини мови ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМООПРАЦЮВАННЯ : 1 Повтори частини мови
Подивись відеоурок
Виконай впр. 456, 457 14 травня Тема : Контрольна робота . Диктант Роботу надіслати 14 травня до 21.00
13 травня Тема : Повторення
вивченого про звуки і букви. Звуко-буквений аналіз слів. Виконання навчальних і
контрольних завдань. Завдання для самоопрацювання : 1. Повтори алфавіт
2. Робота з підручником - вправа 450 письмово ; -вправа 451 усно 7 травня Тема : Урок розвитку зв`язного мовлення Запрошую на урок в zoom о 10.00 1.Складання привітання до Дня матері
Прочитайте зразки привітань. Зверніть увагу на їх будову.
Дорогий Петрику!
Щиро вітаю тебе з днем народження! Бажаю міцного здоров’я, відмінних успіхів у навчанні!
Твій друг Юрко
15 жовтня 20..р.
Люба сестричко!
Вітаю тебе з перемогою в пісемному конкурсі.
Радію твоєму успіхові.
Твій брат Василь
17 листопада 20..р.
Дорогі юні друзі!
Бажаю вам успіхів у навчанні! Ростіть міцними й сильними. Любіть свою Батьківщину.
Льотчик-космонавт Леонід Каденюк
Чи можете виділити складові частини будь-якого привітання? (Звертання, вітання, побажання, дата, підпис.) Зразок : Знайди помилку у привітанні. Чого не вистачає? Склади своє привітання. 2. Працюємо на платформі " МійКлас"Повторення вивченого за рік 08.05 (Зверни увагу! Час обмежений! Роботу виконати до 21.00). 6 ТРАВНЯ ТЕМА : Контрольна робота . Мовна тема Ми з вами закінчили вивчати тему " Дієслово" . На вас чекає на електронній платформі " МійКлас" контрольна робота (Зверни увагу! Час обмежений! Роботу виконати до 21.00).
БАЖАЮ УСПІХУ! 4 ТРАВНЯ Тема : Закріплення
знань учнів про дієслово як частину мови. Узагальнення знань учнів. Самостійна робота . ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМООПРАЦЮВАННЯ: 1. Повтори все про дієслово
2. Самостійна робота
1) вправа 448 . Спиши правила поведінки на вулиці , розкриваючи дужки ;
2)вправа 444 Спиши . Дієслова з не підкресли . Зроби аналіз дієслів першого речення :
1. Аналізоване слово.
2 На яке питання відповідає?
3. Частина мови.
4. Час
5. З яким словами в реченні зв`язане?
6.Яким членом речення є?
НАПРИКЛАД:
Рости - ( що роби?) , дієслово, майбутній час, великий, присудок. .
ЗРОБИ ФОТО ТА ВІДІШЛИ ДО 21.00
3.Опрацюй запитання на с. 179 " Запитання і завдання для повторення " . Підготуйся до мовної теми.
30 квітня Тема:Написання
частки не з дієсловами.Розбір дієслова як частини мови. Навчальний діалог. Не хочеш вчитися на самоті? Заходь на платформу zoom о 11.00
Подивись онлайн- урок
Завдання для самоопрацювання : 1. Виконай усно впр 441. 2. Прочитай правило с. 176 3. Прочитай і запам`ятай
4. Виконай письмово впр. 442, 443 5.Виконай завдання на платформі " МійКлас" ( робота називається " Час дієслів") УВАГА ! ВСІ ЗАВДАННЯ НА ПЛАТФОРМІ " МІЙ КЛАС " будуть закриті о 21.00
29 квітня Тема: Закріплення
вивченого про часові форми дієслова.
Тема : Вправи на розпізнавання часових форм дієслова ( впр. 423-426) Приєднуйся до уроку на платформі zoom о 10.00 Завдання для самостійного опрацювання:
1. Повторення правила с.167-168
2 . Тренувальні вправи с. 169 впр. 423, 424,425
16 квітня
ТЕМА : Змінювання дієслів за часами. Складання кінцівки тексту- спостереження (впр. 418-422 ) Приєднуйся до уроку на платформі zoom о 10.00 Завдання для самостійного опрацювання: 1. На основі власних спостережень склади речення про те , що:
1) відбулося вчора;
2) відбувається сьогодні ;
3) відбудеться через місяць.
Розглянь таблиці:
Подивись відео
Прочитай та вивчи правило с. 167, 168.
2. Переглянути відео "Змінювання дієслів за часами. "
2. Опрацювати підручник на с.166-168 вправа 419 (усно) і вправи 420, 421 (усно). Вивчити правила с.167-168
УКРАЇНСЬКА МОВА
15 квітня
ТЕМА :Закріплення знань і вмінь, пов`язаних із лексико - логічними значеннями дієслів.
1. Приєднуйся до уроку на платформі zoom о 10.00
2. Повторення вивченого про дієслово
3 .Завдання для самостійного опрацювання:
Робота в зошиті :
Виконати вправи 413, 414, 415
УКРАЇНСЬКА МОВА 13 квітня ТЕМА : Вживання дієслів у переносному значенні . Складання розповіді ( впр. 408-412) ØПовторення вивченого https://miyklas.com.ua/виконай завдання ØПряме і переносне значення слова
Немає коментарів:
Дописати коментар